Spletna trgovina

uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave:

trgovina.kljun.si

zapisani splošni pogoji, so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba.

Z registracijo na spletno stran ali z naročilom preko spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje.

Za nakup v spletni trgovini, se uporabnik ne rabi registrirati.

Informacije, ki jih najdete v spletni trgovini ( opis izdelkov, fotografije, so približne). Pridružujemo si pravice do manjših sprememb v opisu izdelka, brez obveznosti obveščanja uporabnika.

Ponudbe na strani so količinsko in časovno omejene. Količine so objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila.

Cene in davki

vse cene so izražene v EUR ( eurih). Cene vključuje davek na dodano vrednost ( 22 % DDV). Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

 

Ponudniku trgovina omogoča naslednje načine plačila :

z gotovino ob prevzemu

z nakazilom na račun upravitelja – KLJUN International d.o.o. po ponudbi / predračunu

Preklic naročila

Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka odposlana ali naročena k dobavitelju blagovnih znamk. Za preklic naročila pošlje uporabnik ponudniku elektronsko sporočilo. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi ( e- pošta), mora biti napisano: PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, katera je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš spletni naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila.

Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).

Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po porejemu obvestila  o odstopu pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :

neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,

izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami

čevlji morajo biti vrnjeni v škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo

če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč.

Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpoštljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli.

v zvezi povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov : spletna.KLJUN International@gmail.com ali na spodnji naslov:

Izdelek, ki vam ne ustreza pošljite na spodnji naslov. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in nanj napišite številko vašega transakcijskega račina, na katerega vam bomo najkasneje v roku 14 dni po odstopu za ta izdelek nakazali vsa prejeta plačila, ki so bila potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe ( oddaji naročila). Vračilo kupnine v gotovin ni mogoče.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

 odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani preko paypala, vrnemo kupnino preko paypa-a. Pri vračilih izdelko, plačanih z kreditno kartio, vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju ali nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.

 

KLJUN international d.o.o

Sajevec 8a, 1310 Ribnica

Telefon: 00 386 70 842 642

email: info@kljun.si

Davčna št.: SI62278266

TRR: 0232-1025-7630-113

Stroške povezane z vračilom blaga nosi uporabnik. Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane. 

Garancija

Ponudnik prodaja izdelke preverjene kakovosti. Dobavitelji blagovnih znamk so preverjena in uveljavljena podjetja iz Italije, Francije in Nizozemske. Podjetja jamčijo za originalnost vseh produktov različnih blagovnih znamk.

Izključitev odgovornosti

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo , ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.

Podjetje odgovarja za celotno vsebino besedil in fotografij, objavljenih na naši spletni strani.

Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino.

 

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočit dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov ( škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.

Piškotki

- pravna podlaga : spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah ( Uradni list št. 109/2012), ki j ezačel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

- kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

- zakaj se uporabljajo? Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi aninomnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.

- shranjevanje piškotkov : piškotki se lahko shranijo različno dolgo.

- začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.

- trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše.

- vrste piškotkov : nujno potrebni piškotki ( ti omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani), izvedbeni piškotki ( ti piškotki zbirajo podatke o načinu o načinu uporabe spletne  z namenom izboljšanja delovanja spletne strani. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika), funkcionalni piškotki (ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti ( vaše uporabniško ime, regijo)in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funcije. Ti piškotki omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani), ciljni in oglasni piškotki ( te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani ( oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenja učinkovitosto oglasov).

- upravljanje piškotkov : piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalniki, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.

Pravica do obveščenosti

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti .

 

KLJUN international d.o.o

Sajevec 8a, 1310 Ribnica

Telefon: 00 386 70 842 642

email: info@kljun.si

Davčna št.: SI62278266

TRR: 0232-1025-7630-113

Slovenija

Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili - pisno in v skladu s primerno zakonodajo - kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani KLJUN International

Pravo

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji.

Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.

Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 25.5.2017